25 Nisan 2013 Perşembe

Kozmetik Deneyimlerim: Clarins BB Krem



Bugün size son dönem favori makyaj ürünüm Clarins BB Krem'den bahsetmek istiyorum. Clarins BB Krem benim gibi makyaj yapmaktan hoşlanmayan bayanların hemen sürüp çıkacağı son derece pratik bir renkli nemlendirici. Nemlendiriciyi yüzünüze uyguladığınızda adeta bir fondötön görevi görüyor ve yüzdeki renk uyumsuzluklarını ve hafif kusurları itina ile kapatıyor. Bir hafta gibi kısa bir süre kullanmama rağmen krem gerçekten hoşuma gitti. Kremin çok hafif bir dokusu var kesinlikle sürdüğünüzde sizi rahatsız etmiyor.

Clarins BB kremin faydaları neler?

Bu krem pürüzler, lekeler, yorgunluk belirtileri, göz altı morlukları, renk farklılıkları, kırmızılık görünümü ve ince çizgiler gibi cilt kusurlarını kapatıyor. Cildin doğal tonunu destekleyerek aydınlatıyor. Aynı zamanda güneş ışınlarından sizi 15 faktöre kadar koruyor.



Son dönemde bir çok kozmetik markası BB kremlerden çıkartıyor. Anlıyacağınız bu renkli nemlendiriciler son dönemde pek bir gözde. Piyasada her bütçeye uygun BB kremler mevcut. Ben Clarins BB Kremimi 99 TL'ye aldım.

Clarins BB Krem'in üç farklı tonu var. Bendeki en açık ton olan 1 numara benim buğdaydan esmere dönük cildime tam uydu desem yeridir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder