3 Aralık 2013 Salı

Kozmetik Deneyimlerim: Chloe Love Parfüm



Bu haftaya anladığınız üzere geç başladım. Fakat bundan sonraki günlerde bunu telafi edeceğim inanıyorum. Bugün size arkadaşım Seda sayesinde kendisinden haberdar olduğum bir parfümden bahsetmek istiyorum. Parfümün adı: Chloe Love... Chloe Love son zamanlarda kullandığım beş parfümden biri, ben aman bir parfümüm olsun beni onunla tanısınlar diyenlerden değilim. Her dönem bir takıntım olur ve yeni takıntım; Chloe Love. Düşünüyorum bu parfümü size hangi kelimelerle anlatabilirim. Çiçeksi bir koku olan Chloe Love aynı zamanda pudramsı bir auraya da sahip. Ben temiz bir sabun kokmak istiyorum diyenler bu parfüm tam size göre! Çevremde parfümeriye gidip "Sabun kokusu arıyorum" diyenler o kadar çok ki eğer istedikleri buysa bu parfümü rahatlıkla kullanabilirler. Chloe Love banyodan yeni cikmişlık hissi için ideal...



Bu parfümde kesinlikle alkol kokusu almıyorsunuz. Duştan sonra sadece 2 hatta tek fıs bile yeter. Çünkü parfümün kalıcılığı çok iyi! En azından benim tenimde. Parfümün 100 cc'si yok en yükseği 75 cc fiyatı Sevil Parfümeri'de üç ay önce 210,00 TL'ydi. Fiyatı size yüksek gelebilir ama üç aydır her gün kullandığımı düşünürseniz parfümün daha yarısına bile gelmedim.


Çevremde parfümümle ilgili yumuşak ve harika olduğuna dair yorumlar alıyorum. Bu da beni çok mutlu ediyor. Parfümün şişesi ödüllü şişeler gibi gösterişli değil, tam tersine çok sade ve sıradan ama bana kapak detayıyla çok şık geliyor. Bakalım siz beğenecek misiniz?

2 yorum:

  1. evet süper bir koku. fresh ve pudralı koku sevenler için ideal. güzel ürün seçmişsiniz tebrikler :))

    YanıtlaSil