18 Aralık 2013 Çarşamba

Camel Rengi Palto ve Modelleri


Bu kış öne çıkan palto renklerinden biri de camel... Geride bıraktığımız moda haftalarında da sıklıkla karşımıza çıkan camel renk özellikle palto ve kabanlarda çok moda!

Kendi adıma söylüyorum camel rengini sarışınlara ve kumrallara çok yokıştırıyorum. Camel rengi kot rengiyle çok yakışıyor hemen belirteyim. Camel rengi bir paltoya kot gömleğiniz çok yakışacaktır. Camel rengi paltonuzu canlı renklerle  kombin ederseniz pişman olmazsınız. Zira turuncu, kırmızı, mavi renkleri camel rengi paltonuza çok yakışacaktır.



Camel rengi ayrıca siyah ve gri renk tonlarıylada çok yakışıyor. Paltonuzu bu renklerle kullanmayı unutmayın.

Bu yazıdan sonra eminim sizde camel rengi bir palto için yanıp tutuşacaksınız :))















2 yorum:

  1. ben de bu renk bir palto arıyorum ama bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Camel rengi paltoyu bu sezon İpekyol, Koton, Park Bravo ve Zara'da bulabilirsin... Zara ve Koton'daki modeller geniş kalıplı fakat bu sene büyük beden kabanlar çok moda beğenebilirsin. Teşekkürler..

    YanıtlaSil