13 Ocak 2015 Salı

Deneyimlerim: MosModa Online Alışveriş Sitesi

Bugün sizlere benim yeni keşfettiğim online alışveriş sitesinden bahsetmek istiyorum. Bir site düşünün ki dünyadaki bütün prestijli markaları çatısı altında toplasın. İşte MosModa böyle bir site, "Türkiye'de eşi var mı?" biliyorum desem yalan olur.


 MosModa'da; Hermes'ten Fendi'ye, Chanel'den Prada'ya, Hunter'dan Michael Kors'a kadar daha sayamadığım bir çok ünlü marka bulunmakta. Ben site de en çok indirim bölümüyle ilgilenmekteyim. Uzun zamandır istediğim Michael Kors çantayı ve Hunter çizmeyi sertifikalarıyla birlikte aldım.


Tabii ürünleri almadan önce küçük bir araştırma yaptım. Mesela MosModa'da ürünler yurt dışından geliyor. Yine sitenin "İste Gelsin" diye bir bölümü var. Burada sitede olsun olmasın tüm ürünleri isteyebiliyorsunuz. Sitede bu bölümü gördüğümde gerçekten hoşuma gitti. Ürünler dünyaca ünlü markaların ürünleri olduğundan fiyatları da ona göre bu noktanın altını çizmek isterim. Ben ürünlerimi kredi kartına 6 taksitle almıştım, bu benim için önemli bir nokta.

Bakalım siz MosModa'da kendinize göre bir şey bulabilecek misiniz?

8 yorum:

  1. Mos Moda sitesiyle ilgili ilk defa pozitif bir yorum okudum, 2016 senesinde de alisveris yaptiniz mu bu siteden ? Cok begendigim seyler vsr fakat site hakkinda bir düzine sikayet mevcut.. Anlicaginiz kafam cok karisik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, en son 2015'e girmeden ürün almıştım. Sonrasında yeni bir ürün almadım. Kendi adıma üründe bir sıkıntı yaşamadım. Sonrası için sizi yanlış yönlendirmek istemem. Sevgiler.

      Sil
  2. Benimde çok beğendiğim bir alışveriş sitesi mosmoda bir dönem teslimatta sıkıntı vardı ama atlatıldı sürekli alışveriş yapıyorum. iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahime Hanım merhaba, deneyiminizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Sevgiler.

      Sil
    2. o sıkıntıları bende yaşadım lakin düzeldi şimdi rahatça alışveriş yapabiliyoruz

      Sil
    3. Fehime Hanım merhaba, deneyiminizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Sevgiler. ☺️

      Sil
  3. mosmoda tamamen elit markaların bulunduğu bir yer çok beğeniyorum burada yazısını görünce şaşırdım, çok kez alışveriş yaptım, iyi çalışmalar

    YanıtlaSil