23 Ekim 2013 Çarşamba

Diz Üstü Çizme Nasıl Giyilir?



Geride bıraktığımız moda haftalarında size mutlaka bahsetmeliyim diye not aldığım bir konuda uzun çizmeler... Bu sezonun trend parçalarından biri olan diz üstü çizmeleri ister gece ister gündüz isterseniz de ofis ortamınızda stilinize kolayca uydurabilirsiniz.



Her geçen gün günlük stilin bir parçası olmaya başlayan diz üstü çizmelere sokak modasında da sıklıkla karşımıza çıkıyor.

Diz üstü çizmeyi düşündüğümüzde bir tek bunu uzun boylu, ince bacaklı kadınların giyebileceği aklımıza gelse de doğru kombinle bu görüşü kırmak sizin elinizde. Fakat yinede dikkatli olmakta fayda var. Kaş yapayım derken göz çıkartmayalım. Eğer bacak boyunuz kısaysa çizmenin boyunu iyi ayarlamanız gerekiyor.




Aslında dar kotların üzerinde de çok hoş durabilen diz üstü çizmeleri ben kendi adıma kısa şortlar, pileli eteklerle ve elbiselerle giymeyi tercih ediyorum. Aynı şekilde kazak elbiselerime de çok yakıştırıyorum.




Eğer ben çizmelerimi skinn jeanlerle giyeceğim diyorsanız blazer ceketiniz ve boynunuzda kıyafetinize uygun bir şalla kombin yapabilirsiniz. Uzun kabanlar ve trençkotlar da bu çizmeler için biçilmiş kaftan...

Yine deri taytlar, dar jeanlerinizi uzun topuklu çizmelerle tamamlayabilirsiniz. Üzerine giyeceğiniz beyaz bir tişörtle bile çok şık bir görünüm oluşturabilirsiniz. 'Soğuklarda tişört olur mu?' derseniz bol bir kazak ya da gömlek de tercih edebilirsiniz. Diz üstü çizmelerde renk olarak siyahı tercih ederseniz daha kolay kullanabilirsiniz hemen belirteyim. Ama taba rengini tercih ettiyseniz üzerine giyeceğiniz gri tonlarda veya lacivert tonlarda bir elbiseyle de çok şık olabilirsiniz. Karar sizin :)





Dünyaca ünlü yıldızlarda da bu çizmeleri sıklıkla görebilirsiniz. Özellikle Miranda Kerr ve Kim Kardashia'da sıklıkla gördüğümüz bu trende siz de bayılacaksınız?







3 yorum:

  1. Çok hoş ama bana yakışmaz sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. ya bayıldım resmen özellik şu altın sarısı olan modeline bittim diyebilirim :) diz üstü çizme modelleriniz çok güzelmiş tşkler.

    YanıtlaSil