22 Ekim 2013 Salı

Kamuflaj Modası



Hello :) Hiç istemesem de tatil bitti. Tabii ki tatilde boş durmadım ve sizler için ufak araştırmalar minik minik notlar aldım. Bugün size özellikle sokak modasında iki sezondur sıklıkla kullanılan "Kamuflaj Modası"ndan bahsetmek istiyorum. Son dönemde Rihanna bu trendin sıkı takipçisi olarak karşımıza çıkıyor. River Island için yaptığı koleksiyonda da kamuflaj desenine yer veren Rihanna, bu trendin yayılmasına da ister istemez aracılık yapıyor.





Kendi adıma bu trendi en çok cekette ve gömlekte seviyorum fakat bugün size kamuflaj trendini nerelerde rahatlıkla kullanırsınız bol bol örneklerle sunmak istiyorum.




Aslında bu trendin önceki yıllarda kendini gösterip kaybolduğuna şahidim :) Bir dönem kızlar kamuflaj desenli kargo pantolonları giyerdi aman Allahım ne çirkin bulurdum. Fakat günümüzde bu trend moda ile öyle bir harmanlandı ki gerçekten çok şık buluyorum. Bu trendi kendinize uygulayacaksanız birinci kural tek bir parçada bu trendi uygulayın. Kamuflaj desenli dar bir pantolon giyecekseniz üzerine tek parça siyah bir atlet ve topuklu ayakkabı ile çok şık olacaksınızdır. Eğer gömlek tercih edecekseniz düğmeleri açık ve kolları kıvrık şekilde kullanmanızı öneririm. Fotoğraflarda sıkça bu uygulamayı göreceksiniz emenim siz de beğeneceksiniz:)




Unutmayın kamuflaj desenli kıyafetler insana erkeksi bir görünüm kazandırıyor. Bu trendi kendinize uygularken kadınsı parçalarla dengeyi sağlamanız gerekiyor.





Eğer bu deseni kullanmak için henüz hazır değilseniz işe kamuflaj desenli aksesuarlarla başlayabilirsiniz. Bir eşarp bir çanta bu yolda iyi tercihler olabilir. Naçizane yenilikleri denemekten korkmayın derim.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder