27 Ağustos 2013 Salı

Kozmetik Deneyimlerim: Kiko Bir Harika!


Geçtiğimiz haftalarda ayıptır söylemesi arkadaşlarımla mini bir İtalya turu gerçekleştirdim. Malesef bu tur alışveriş değil tamamen bir kültür turuydu :) Ayrıca bu gezi boyunca dünyaca ünlü İtalyan markalarını yerinde görme fırsatı yakaladım. Bu seyahatimde Kiko diye italyanların çok sık kullandığı bir kozmetik markasıyla da tanıştım. Genelde çok pahalı bulduğum İtalya'nın bu kozmetik markasını sevdim. Özellikle renk renk parlak ve canlı tonlardaki ojelerine vuruldum desem yalan olmaz... İtalya'da her adım başı karşılasacağınız bu markanın fiyatları da çok uygun! Bir allığın 8 Euro olduğu bu mağazada renk renk ojeler 2 Euro, dolgunluk veren rimele de  8 Euro'ya sahip olabilirsiniz. Üstelik bayan arkadaşlarınıza hediye için de çok iyi bir alternatif:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder