31 Mart 2014 Pazartesi

Salopet Modası


Huhu duyduk duymadık demeyin salopetler geri dönüyor. Çoğumuz salopeti, "bahçıvan tulumu" diye biliriz. Bence bir sakıncası yok. Önümüzdeki ilkbahar-yaz aylarında salopetler çok moda! İster kot isterse kumaş olsun gardolabınızda mutlaka bir salopet olsun. Önceki yıllarda oldukça popüler olan salopetler bu yıl yeniden moda, üstelik yeni trendlere de çok uyumlu...



Peki, bu tulumlar nerede giyilir? Evde mi? Ofiste mi? yoksa sadece hafta sonları mı? Önceki senelerde sadece hafta sonları ya da günlük hayatta giyilirken 2014 modasında bu durum değişti... Kendi adıma ben salopetleri tişört ve askılı badilerle kombinlemeyi seviyorum. Dolayısıyla ben günlük giyimde tercih ederdim. Fakat bugün size değişik örnekler sunmak istiyorum. Bakalım beğenecek misiniz?











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder