7 Nisan 2014 Pazartesi

Sarışınlık Kadınlar Arasında Her Zaman Trend!


Hemen hemen her kadın, hayatının bir döneminde sarışın olmak istemiştir. Kimi bunu gerçekleştirmiş kimi de cesaret edememiştir. Ben kendi adıma gölgelerle bu isteğimi bir süreliğine yerine getirdim. Şimdi ise yaşasın kızıl diyorum. Bakır, kahve-kızıl arasında sürekli gidip geliyorum. İstisna haricinde esmer kadınlara sarı rengi yakıştırmıyorum ve maalesef ülkemizde esmer tenli birçok bayan saçlarını sarı kullanıyor. Onu bunu bilmem ben sarı rengin, beyaz tenlilerin rengi olduğunu düşünüyorum. Bugün sarı saçlı bayanlara kullanabilecekleri saç modelleri hakkında ünlülerden yola çıkarak biraz bilgi ve örnek vermek istiyorum. Bu sene sarışınlarda orta boy saç çok moda Reese Witherspoon, Taylor Swift, Beyonce... gibi birçok ünlü saçlarını omuzlarının üstünde kullanıyor ve saç modeli olarak iri dalgalı kullanıyorlar. Yine saçları yandan ayırmak çok moda! İster saçınız siyah olsun, ister kahve, isterse sarışın olsun saçları yandan ayırmak çok moda. Özellikle uzun saçlı sarışın bayanlar Gisele Bündchen'in sarılı kahveli saçlarını çok beğeniyor.

İşte sarışın ünlüler ve saç modelleri, bakalım beğendiğiniz model var mı?

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder