19 Şubat 2017 Pazar

Bebekler İçin Kitap Tavsiyesi

Bengü ile Hayat'a uzun süredir yazamıyorum. Ev ve iş hayatımı evden yürütüyorum. Çocuğu olan anneler bilir, bir bebekle çalışmanın ne kadar zor olduğunu. Dinlenmek için işe gidiyorum diyen arkadaşlarımı çok iyi anlıyorum. Hem işi hakkıyla yapmak hem de çocuğa hakkıyla bakmak zor bir çizgi... Bu sebeple yazı aralarım çok uzuyor. 



Bu arada bilmeyenler olabilir kızım 19 aylık onun bu aralar severek okuduğu 2 kitap var ikisi de aynı kitabevi "Annemi Neden Çok Seviyorum" ve "İki Utangaç Panda" ben Eliz'e sürekli bir şey almıyorum. Bir şeyin suyunu çıkarana kadar kullanıyoruz. Bu iki kitap da onlardan... Eliz elinde bu kitaplar, yanıma geliyor ve her seferinde bıkmadan usanmadan oku diye diretiyor. Üst üste okuma rekorum 20'dir. Kitaptaki çizimlere ben bile bayılıyorum öyle söyleyeyim. Zaten "Utangaç Panda"nın resimlerini çizen sanatçı ödüllüymüş. Kitap okurken kesinlikle kitaba sadık kalmıyorum. Eliz zaten resimlerle ilgileniyor bende onlarla ilgili hikayeler anlatıyorum. Kitapların yayınevleri "Mikado Yayınları" ben iki kitabı da indirimlerden almıştım diye hatırlıyorum. 10 TL civarı olmaları gerekiyor. Az eksik az fazla olabilir. "Annemi Neden Çok Seviyorum?"un her sayfasında annelerin bir özelliği anlatılıyor ve şirin hayvan figürleri ile açıklanıyor. Ben kitabı okurken onları Eliz'e anlatıyorum. Örnek verecek olursam; Eliz bak tavşan, tavşanlar havuç yerler, kulakları uzundur.... gibi. O da beni zevkle dinliyor. 



"İki Utangaç Panda"da Julia Jarman'dan utangaçlığı aşmanın yolunu gösteren muhteşem ve cana yakın bir hikaye. Kitabın resimleri ödüllü İllustrator Suzan Varley'e ait. 

Bu iki kitap bu aralar başucumuzda. Çocuklarınıza kitabı sevdirin. 

Sevgiler arkadaşlar...  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder