16 Temmuz 2013 Salı

Kozmetik Deneyimlerim: Shiseido Güneş Koruyucu




Sizi bilmem ama ben yıllardır yaz-kış güneş koruyucu sürmeden sokağa adımımı atmam. Bugün doktorların güneş ve güneş kremleri hakkında yaptıkları açıklamaları okuyunca ne kadar iyi bir karar verdiğimi anlıyorum. Bir kere güneşin zararlı ışınlarından ve istenmeyen cilt lekelerine karşı önceden önlemimi alıyorum. Aynı zamanda güneş koruyucu kullanarak ileride güneşin etkisiyle oluşacak kırışıklıklara karşı da hazırlıklıyım. Hangi güneş koruyucuyu kullandığıma gelirsek ben son bir kaç yıldır Shiseido Güneş Ürünleri'ni kullanıyorum. Tabi ki buna pat diye karar vermedim. Daha önce bir çok ürün denedim ama kendi cilt yapıma en uygun ürünü Shiseido'dan buldum. Kullandığım güneş koruyucusu'nun adı: Expert Sun Aging Protection Lotion Plus



Güneş koruyucu seçerken öncelikle cildim yağlı olduğu için fazla yağ içermeyen bir güneş koruyucu aradım, ikinci olarak da yüzüme süreceğim ürünün hafif bir yapısının olmasına dikkat ettim. Güneş koruyucu gün boyu yüzümde kaldığı için bana ağırlık yapmamalıydı. O da Shiseido Güneş Ürünleri'nde fazlasıyla var. Üstelik güneş koruyucum suya da dayanıklı daha ne olsun? Kendi adıma söylüyorum güneş koruyucumu günde bir sefer kullanıyorum. Bir daha tazelemiyorum ürünü alırken uzmanım kremi gün içinde yenilememe gerek olmadığını söyledi. Biliyorsunuz kimi güneş koruyucularını gün içinde tazelemeniz gerekiyor. Fiyatınına gelince ben ürünümü kışın 99 TL'ye aldım. Fakat yaz ayında olduğumuz için bir çok markada olduğu gibi Shiseido'da da indirim ve kampanyalar oluyor. Zaten ürünün kıvamı yoğun olduğu için mercimek tanesi kadar kullanmanız yeterli. Her gün hiç aksatmadan güneş koruyucu süren biri olarak aylarca kullanıyorum. Eğer cildinize nemlendirici de uyguluyorsanız önce nemlendiriciyi sonra güneş kremini kullanmanız gerekiyor. Fondöten ve pudrayı ise güneş koruyucunun üzerine uygulayacaksınız. Hangi markayı tercih ederseniz edin mutlaka yüzünüze güneş kremi uygulayın bayanlar. Unutmayın bu alışkanlığı ne kadar önce kazanırsanız cildiniz için o kadar iyi olur :)



1 yorum: