11 Haziran 2014 Çarşamba

2014 Bikini ve Mayo Modası


Daha tatile çok var ama ben yaz alışverişine başladım bile :) İlk duraklarım bikini için Oysho ve Calzedonia oldu. Her iki markadan da bir bikini edindim. Oysho'yu özellikle küçük göğüslü bayanlara tavsiye ediyorum. Bikini alırken plaj kıyafetlerinde bu sene neler moda yaşayarak öğrenmiş oldum. Bir kere neon renkler ve parlak kumaşlar bu sene çok moda! Yine fırfırları bu sene plajlarda sıkça göreceksiniz benden söylemesi. Renk olarak parlak maviler ve yeşiller, nar çiçeğinin tonlarıyla kırmızı, beyaz ve her yıl olmazsa olmaz siyah bikini/mayolar bu sene çok revaçta. Plaj modasında bir dikkat çekici unsurda işlemeler; bu sene bikini ve mayolarda taş ve pul işlemelerin yanında oya işlemelerini de görebilirsiniz. Ve çiçekler yine bikinilerde tıpkı geçen sene olduğu gibi çiçek ve tropikal desenlerini sıkça göreceksiniz. Kendi adıma söylüyorum bu senenin plaj modasına bayıldım. Markaların indirime girmesini sabırsızlıkla bekliyorum. Aşağıdaki fotoğraflarda Calzedonia'nın 2014 koleksiyonunda gözüme takılanları sizinle paylaştım bakalım beğenecek misiniz?

Calzedonia 2014 Bikini ve Mayo Koleksiyonu





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder