30 Mart 2012 Cuma

Yeni Sezon ZARA Çanta Modelleri Birbirinden Şık!..


Sık sık size ZARA'nın yeni sezon ürünlerinden haberdar ediyorum. Sevdiğim kullandığım bir markanın ürünlerini size tanıtmak, bana daha eğlenceli geliyor. Bugün sizlere ZARA'nın çantalarını tanıtmak istiyorum. Dikkat ettiyseniz ünlü marka son dönemde fiyatları biraz katladı gibi bunda Türkiye'de en sevilen giyim markalarından biri olması büyük etken diye düşünüyorum. ZARA'nın çantalarının fiyat aralığı 99-259 TL aralığında... Koleksiyonda klasik modellerin ve renklerin yanında, bahar renkleri de dikkat çekici... Ünlü markaya her ne kadar gençlerin ilgisi fazlaysada çalışan kadınların da favorileri arasında hal böyle olunca da her iki taraf düşünülerek koleksiyon hazırlanmış... Eee güzelde olmuş:)


İŞTE ZARA'NIN 2012 İLKBAHAR-YAZ ÇANTA KOLEKSİYONUNDAN ÖRNEKLER...

















2 yorum:

  1. 15.çantayı nerden alabılırım onlıne yardımcı olurmusnz

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, aynı çanta bende de var. Geçtiğimiz kış sezonunda almıştım. Açıkçası bu sezon görmedim. Fakat bu sezon bu çantaya benzer küçük boy bir model olduğunu biliyorum belki ilgini çeker. :)

    YanıtlaSil