1 Mart 2012 Perşembe

Bu Oyunu Çok Merak Ediyordum...



Bugün son dönemde adını sıkça duyduğum "Tehlikeli İlişkiler" adlı oyunu sizlere tanıtmak istedim. Önümüzdeki cuma bir mani çıkmazsa arkadaşlarımla oyundayım. Biletleri cebime koydum:)) Sevincimi paylaşayım istedim. Kim bilir belki orada karşılaşırız?

"Tehlikeli İlişkiler"

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları

Yazan: Choderlos de Laclos
Uyarlayan: Christopher Hampton
Yöneten: Aleksandar Popovski
Çeviren: Aziz Çalışlar
Dramaturg: Jelena Mijovic
Sahne Tasarımı: Numen/Sven Jonke
Kostüm Tasarımı: Angelina Atlagic
Müzik: Kiril Dzajkovski
Işık Tasarımı: Özcan Çelik
Efekt Tasarımı: Ersin Aşar
Koreografi: Handan Ergiydiren

Oyuncular: Şebnem Köstem, Esra Ronabar, Ece Özdikici, Levent Üzümcü, Tomris İncer, Selin İşcan, İrem Arslan Aydın, Cemal Ahhan Şener

Oyun Hakkında: Choderlos de Laclos tarafından, 18. yüzyıl sonlarında yazılan “Tehlikeli İlişkiler”, dönemin Fransız aristokrasisine dair eleştiri sunuyor. Tutkulu bir aşk hikâyesi ekseninde ikiyüzlü cemiyetin tüm değerlerden yoksun, yıkıcı görüntüsü çiziliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder